Kotisivujen hinta –
pienyrittäjän lompakolle sopivat vinkit

Kotisivujen hinta ammattilaisen tekemänä pienelle yritykselle asettuu usein 500–4000 €:n hintahaarukkaan. Hintaan vaikuttaa sivuston laajuus ja halutut toiminnallisuudet, mutta myös visuaalisen suunnittelutyön ja mahdollisen ohjelmoinnin (koodauksen) tarve. Lue, mistä nettisivujen hinta koostuu sekä vinkit, miten et maksa liikaa, mutta saat silti laadukkaat sivut!

Hyppää suoraan hintoihin

Kotisivujen hinta mietityttää yrittäjiä 🤔


Jokainen yritys haluaa varmasti minimoida kaikki mahdolliset kulut – oletpa sitten yksinyrittäjä, mikroyrittäjä tai pienyrittäjä. 


Varsinkin yrityksen perustamisen yhteydessä tulee väistämättä eteen paljon asioita, jotka on vaan hoidettava. Jos et tiedä jonkin palvelun hintatasoa, saatat joutua maksamaan turhaan liian kalliista palvelusta. Toisaalta säästäminen väärässä paikassa voi osoittautua myöhemmin kalliiksi ratkaisuksi.


Tällä sivulla on kerrottu yleisimpiä asioita kotisivujen hinnoitteluun liittyen. Poimi alta parhaat vinkit! 


Kotisivujen hinta on pienyrittäjän mieltä huolestuttava asia. Kuvassa on kuvattu kolme eri hintapakettia.


Nettisivujen hinta yritykselle – mikä siinä nettisivujen tekemisessä oikein maksaa?


Nettisivujen hinnan selvittämisessä auttaa vaikka pikainen tarjouspyyntökierros eri palveluntarjoajille – tai sitten voit etsiä Googlesta tietoa tämän hetken hintatasosta. 


Kun vertailet tekijöitä, selvitä mitä kotisivujen hintaan sisältyy. Pelkkä edullinen hinta ei välttämättä kerro, miten laaja toteutus on. Nettisivujen hinta koostuu monesta tekijästä, joita et välttämättä ole edes tullut ajatelleeksi. Tässä yleisimpiä lopulliseen hintaan vaikuttavia asioita:


  • Kuka sivut tekee? Teetkö ne itse jollakin kotisivukoneella vai annatko työn ammattilaisen käsiin? Osallistuuko sivujen tekemiseen useampi henkilö (esim. koodari, copywriter ja graafinen suunnittelija) vai onko yhdellä henkilöllä kaikki tarvittava osaaminen?


  • Tekninen toteutus ja siihen liittyvät toiveet: taipuuko valittu verkkosivualusta teknisiin ratkaisuihin ilman koodausta vai tarvitseeko koodauksesta maksaa ammattilaiselle extraa ts. tarvitaanko koodaria ylipäätään? 


  • Sivuston laajuus: muutaman sivun perussivusto tulee edullisemmaksi kuin laajempi kokonaisuus. Itse sivujen tekeminen ei tuo lisäkustannuksia (jos käytetään samaa sivupohjaa), mutta sisällön syöttäminen niihin vie aikaa. 


  • Sisältöjen syöttäminen: haluatko, että sivuston tekijä syöttää kaiken sisällön vai teetkö sen itse?


  • Visuaalinen suunnittelu: haluatko, että sivuston tekijältä saa myös visuaalisen suunnittelun (mm. kuvitus, kuvat, logo, värimaailma) vai onko sinulla yrityksen visuaalinen ilme ja kaikki materiaalit jo valmiina?


  • Kuvankäsittely: tarvitseeko kuvia käsitellä vai toimitatko kuvat sivuston tekijälle jo valmiiksi verkkoympäristöön sopivassa muodossa (oikea kuvakoko, oikea tiedostomuoto)


  • Tekstintuotanto/copywriting: tarvitsetko tekstisisältöön apua vai onko tekstit jo valmiina?


  • Muut asiantuntijapalvelut, kuten SEO: haluatko hyödyntää ammattilaisen hakukoneoptimoinnin (SEO) osaamista ja ostaa samalla myös esimerkiksi avainsana-analyysin? Tämä auttaa huomattavasti sivuston ja yrityksesi löytymistä hakukoneista (esim. Google). Markkinointi Stilan SEO-palvelut >


  • Paljonko haluat viilata sivustoa: korjauskierrosten määrä vaikuttaa usein varsinkin pienen budjetin sivuston toteutukseen. Eli mitä enemmän haluat viilata ja teettää muutoksia, se näkyy hinnassa.


Kotisivujen hinta alk. 690 € Markkinointi Stilan tekemänä


Alla on kolme eri hintaluokkaa. Kaikkiin sisältyy ilman eri mainintaa aloituspalaveri, sivuston visuaalinen (sivuston värimaailma ja fontit) ja rakenteen suunnittelu käyttäjäystävälliseksi, perussisältöinen yhteydenottolomake ja käyttökoulutus. 


Hinnat ovat alkaen-hintoja, ja jokaisessa on kerrottu mitä se sisältää. Työn sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti ja lopullinen hinta määräytyy tarpeiden mukaan. 


💡Huom.

Paketit ovat täysin muokattavissa omiin tarpeisiisi sopivaksi. Jos et selvästikään tarvitse jotain, en myy sitä sinulle väkisin! Yhdessä löydetään sinulle sopiva ratkaisu.


Yksisivuinen eli
one pager 

alk. 690 €


Palvelut ja yhteystiedot kevyesti esitettynä yhdellä sivulla. Voit itse muokata sivuja ohjeiden avulla.


Alkaen-hinta sisältää

  • aloituspalaverin 30 min
  • yksisivuisen kotisivun (one pager)
  • toteutuksen valmiille sivustopohjille väritoiveidesi ja valmiin materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • yhteydenottolomakkeen
  • kävijäseurannan asentamisen
  • 1 korjauskierroksen
  • käyttökoulutuksen 30 min etänä


Lisähinnasta mm.

  • ​logo ja visuaalinen suunnittelu
  • avainsanatutkimus ja sisällöntuotanto


Hintahaitari yleensä 700–900 €

Perushyvät ja myyvät kotisivut

alk. 1190 €


Perussisältöiset sivut, joissa on etusivun ja palveluesittelyjen lisäksi mm. blogi ja referenssit. Alkaen-hinta sisältää:


  • 5 sivupohjaa ja blogiominaisuuden
  • yhteydenottolomakkeen tarjouslaskuri-ominaisuudella
  • yksilöllisesti suunnitellun ulkoasun toimittamasi materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • kävijäseurannan asentamisen
  • perustason SEO-työtä (mm. metatiedot, kuvien optimointi, sivustokartta) 
  • 1 korjauskierroksen
  • aloituspalaverin ja käyttökoulutuksen


Lisähinnasta mm.

  • ​SEO-palvelut


Hintahaitari yleensä 1200–1800 €

Sivut kasvavalle bisnekselle + SEO

alk. 2500 €


Jos tarvitset perustoteutuksen lisäksi jotain extraa, kuten


  • verkkokaupan tuotteille tai palveluille
  • salasanasuojatun sivuston
  • kieliversioita
  • chat-toiminnallisuuden, liidimagneetin tai CRM-integraation (Pipedrive, Hubspot)


Hintaan vaikuttaa

  • halutut toiminnallisuudet, tarvittavien sivupohjien ja tehtävän työn määrä
  • visuaalisen suunnittelun, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin laajuus
  • ohjelmoinnin ja muun kustomoinnin tarve, kuten integroinnit toisiin järjestelmiin


Hintahaitari yleensä 2500–5000 €

Tarvitsetko kotisivut? Laske tästä arvio sivujen hinnasta ___ 

Hintalaskuri

Kotisivujen budjetti 0–5000 €. Mitä milläkin rahalla saa?🤔

Kotisivut ilmaiseksi

Jos pystyt itse tekemään sivut esimerkiksi LiquidBlox-kotisivukoneella, selviät varmasti todella pienellä budjetilla. Maksat tällöin vain työkalun käytöstä aiheutuneista kuluista, ja säästät suunnittelijan työpanoksen verran. Ota kuitenkin huomioon oman työsi hinta! Mieti myös, tuleeko tämä loppupelissä halvemmaksi vai kannattaisiko antaa työ ammattilaisen tehtäväksi...


Budjetti alle 500 €

Jos päädyt ostamaan sivut ammattilaiselta, alle 500 eurolla saa todennäköisesti yksisivuisen kotisivun ilman mitään extraa. Tähän hintaan saat perustoteutuksen ilman asiantuntijapalveluja. Jos haluat useampia sivuja kuin pelkän etusivun, voit hyvällä tuurilla saada tällä rahalla pelkät sivupohjat, jos olet valmis näkemään itse vaivaa sisältöjen syöttämiseen.

Budjetti 500–1000 €

Jos budjettisi lähentelee tonnia, voit saada jo useamman sivun toteutuksen pienillä "herkuilla". Tähän hintaan voi jo sisältyä blogin tai uutispalstan rakentaminen ja useita erinäköisiä sivupohjia. Ehkäpä jo pientä visuaalista suunnittelua myös? Tämä on kuitenkin vielä melko pieni budjetti, joten varaudu tekemään jonkin verran työtä itse.

Budjetti 1000–2000 €

Tähän hintaluokkaan sisältyy monesti jo useamman sivun kokonaisuus sekä laajempi visuaalinen työ, kuten logosuunnittelu ja kuvien etsiminen kuvapankista. Parin tonnin budjettiin saadaan mahtumaan jo kevyt avainsanatutkimus, jolloin tekeminen on selvästi ammattimaisempaa ja tulevien sisältöjen miettiminen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta järkevällä pohjalla.

Budjetti 2000–3000 €

Nyt ollaan jo perustekemisen ytimessä! Saat tällä rahalla pienemmältä kotisivujen tekijältä fiksun, ammattimaisen ratkaisun, jossa on huomioitu sivujen myynnillisyys monesta kulmasta. Isommalta mainostoimistolta tällä budjetilla ei saa välttämättä yhtä laajaa pakettia, joten mieti tarkkaan mihin rahasi käytät. 

Budjetti 4000–5000 € ja sen yli

Jos haluat viimeisen päälle viilatun, hakukoneoptimoidun ja myyvän sivuston, saa useammalla tonnilla pienen sivuston viritettyä ihan hyviin tuloksiin. Mitä räätälöidympää ratkaisua haet, sitä enemmän se luonnollisesti maksaa. Esimerkiksi integroinnit muihin järjestelmiin nostavat kustannuksia tuntuvasti. Perustyö saadaan mahtumaan budjettiin, mutta muista myös sivuston jatkuva kehitys ja varaa budjettia myös sille!

Entä, jos budjetti paukkuu ja nettisivujen hinta nousee kesken projektin? 💸


Näinhän siinä monesti tuppaa käymään: alkuperäinen budjetti ei riitä. Mitä silloin pitäisi tehdä?


Avainasemassa on sopimuksen sisältö. Kun valitset nettisivujen tekijää, selvitä mitä työ pitää sisällään.  Käy sopimuksen sisältö tekijän kanssa huolellisesti läpi, niin vältyt ikäviltä yllätyksiltä.


Jos sinulla on pieni budjetti (esim. alle 1000 euroa), ota huomioon, että esimerkiksi korjauskierrosten määrä voi olla rajattu, jolloin kaikki ylimääräiset muutokset maksavat. 


Jos kesken sivuston tekemisen tulee se tilanne, että jostakin syystä tulee lisäkustannuksia, ammattitaitoinen tekijä kertoo tästä sinulle AINA ennen lisätyön aloitusta. 


💡Vinkki:

Kun käyt neuvotteluja mahdollisen kotisivujen tekijän kanssa, kerro hänelle kaikki toiveesi kerralla. Näin hän pystyy kertomaan sinulle eri vaihtoehdoista ja niiden vaikutuksista hinnoitteluun jo etukäteen. Tämä on paras tapa välttyä ikäviltä yllätyksiltä myöhemmässä vaiheessa.

Mitä muita kuluja kotisivuista tulee?


Kotisivujen suunnittelun ja toteutuksen lisäksi on hyvä tietää, mihin muuhun on hyvä varautua. 



Järjestelmiin liittyvät kustannukset


  • Domain eli verkkotunnus. Jotta sivut voidaan julkaista omalla verkkotunnuksellasi (esim. www.yritys.fi), tarvitset sitä varten domainin eli verkkotunnuksen. Se maksetaan yleensä vuodeksi eteenpäin. Verkkotunnus kannattaa varata mahdollisimman pian, vaikka et heti sivuja tarvitsisikaan. Domainin kustannukset (palveluntarjoajasta riippuen) ovat parinkympin molemmin puolin vuodessa. 


  • Ylläpito. Markkinointi Stila käyttää verkkosivujen suunnittelussa LiquidBlox-kotisivutyökalua, jonka kk-maksu sisältää palvelintilan. Et siis tarvitse erillistä webhotellia! Kun sivut julkaistaan omalla verkkotunnuksellasi, tarvitset siihen vähintään LiquidBlox Pro-tason tilin, joka on alkaen 15 €/kk + alv.  Kerron hinnoittelusta tarkemmin ennen yhteistyömme alkamista.


  • Muut järjestelmät. Verkkokaupasta ja siihen liittyvästä maksujärjestelmästä tulee luonnollisesti omat kulunsa kuten myös muista kotisivuihin liitetyistä ulkopuolisista järjestelmistä (esim. markkinoinnin automaatio tai CRM-järjestelmä). 



Muita verkkosivujen suunnittelun hintaan liittyviä kustannuksia


  • Graafinen suunnittelu. Tarvitsetko logon ja muita graafisia elementtejä yrityksellesi?


  • Valokuvaus, kuvapankki ja kuvitukset. Käytätkö ammattivalokuvaajaa tai haluatko ostaa valmiita kuvia kuvapankeista? Jos tarvitset vähänkin persoonallisempaa kuvitusta, ammattikuvaajan ja graafikon käyttäminen on hyvä vaihtoehto.


  • Tekstintuotanto. Copywriting eli myyvä kirjoittaminen on oma lajinsa, josta moni on valmis maksamaan, kuten myös hakukoneoptimoitujen sisältöjen kirjoittamisestakin. Huom. Jos käytät copywriteria, selvitä hallitseeko hän myös sisältöjen hakukoneoptimoinnin (näin ei aina nimittäin ole). 


  • Sivuston jatkokehitys. Alussa voi säästää kustannuksissa niin, että keskittyy laittamaan perusasiat kuntoon. Tämä ei aina riitä pidemmällä tähtäimellä, jos haluat että sivustosi elää ja kehittyy. Ota huomioon esimerkiksi vuositasolla, kuinka paljon olet valmis maksamaan ulkopuoliselle tekijälle sisältöjen muokkaamisesta, sivuston kehityksestä, hakukoneoptimoinnista ja vaikkapa blogin kirjoittamisesta. Tai sitten voit toki tehdä kaiken itse! 
Nettisivujen hintaan vaikuttaa myös käytetty verkkosivualusta. Kuvassa on yrittäjä kannettava tietokone kädessään.


Työkalulla on väliä!


Selvitä kotisivujen tekijältäsi, mitä työkalua (verkkosivualustaa) hän käyttää ja onko sinulla mahdollisuus itse muokata sivuston rakennetta ja ulkoasua? Jotkut työkalut ovat melko kankeita tämän suhteen.


Toinen huomioitava asia on myös, joudutko aina pyytämään koodaria tekemään haluamasi muutokset sivuille. Jos joudut, selvitä mitä muutosten tekeminen maksaa. Useilla tekijöillä voi olla minimiveloitus pienillekin muutostöille 1 h. 



💡Vinkki: Työkalun pitää olla sellainen, että sinulla itselläsi on pääsy siihen ja sivuston rakennetta on helppo muuttaa jälkikäteen myös ilman kalliita koodaustunteja.



Markkinointi Stilan käyttämä työkalu on suomalainen LiquidBlox, jonka tekniset ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja käyttö kustannustehokasta. Lue LiquidBloxin esittely tästä.


Haluatko tarjouksen kotisivuista? 


Kiinnostaako kotisivut ja niiden hinta? Varaa etätapaaminen tai jätä soittopyyntö, niin jutellaan lisää.


Marjutin varausrobotti avustaa 🤖👉


Tai ole yhteydessä suoraan: 

050 339 1411

marjut@stila.fi


Voit jättää tarjouspyynnön myös tästä.

Kotisivut yritykselle helposti ja nopeasti

Kotisivujen hinta –
pienyrittäjän lompakolle sopivat vinkit

Kotisivujen hinta ammattilaisen tekemänä pienelle yritykselle asettuu usein 500–4000 €:n hintahaarukkaan. Hintaan vaikuttaa sivuston laajuus ja halutut toiminnallisuudet, mutta myös visuaalisen suunnittelutyön ja mahdollisen ohjelmoinnin (koodauksen) tarve. Lue, mistä nettisivujen hinta koostuu sekä vinkit, miten et maksa liikaa, mutta saat silti laadukkaat sivut!

Hyppää suoraan hintoihin

Kotisivujen hinta mietityttää yrittäjiä 🤔


Jokainen yritys haluaa varmasti minimoida kaikki mahdolliset kulut – oletpa sitten yksinyrittäjä, mikroyrittäjä tai pienyrittäjä. 


Varsinkin yrityksen perustamisen yhteydessä tulee väistämättä eteen paljon asioita, jotka on vaan hoidettava. Jos et tiedä jonkin palvelun hintatasoa, saatat joutua maksamaan turhaan liian kalliista palvelusta. Toisaalta säästäminen väärässä paikassa voi osoittautua myöhemmin kalliiksi ratkaisuksi.


Tällä sivulla on kerrottu yleisimpiä asioita kotisivujen hinnoitteluun liittyen. Poimi alta parhaat vinkit! 


Kotisivujen hinta on pienyrittäjän mieltä huolestuttava asia. Kuvassa on kuvattu kolme eri hintapakettia.


Nettisivujen hinta yritykselle – mikä siinä nettisivujen tekemisessä oikein maksaa?


Nettisivujen hinnan selvittämisessä auttaa vaikka pikainen tarjouspyyntökierros eri palveluntarjoajille – tai sitten voit etsiä Googlesta tietoa tämän hetken hintatasosta. 


Kun vertailet tekijöitä, selvitä mitä kotisivujen hintaan sisältyy. Pelkkä edullinen hinta ei välttämättä kerro, miten laaja toteutus on. Nettisivujen hinta koostuu monesta tekijästä, joita et välttämättä ole edes tullut ajatelleeksi. Tässä yleisimpiä lopulliseen hintaan vaikuttavia asioita:


  • Kuka sivut tekee? Teetkö ne itse jollakin kotisivukoneella vai annatko työn ammattilaisen käsiin? Osallistuuko sivujen tekemiseen useampi henkilö (esim. koodari, copywriter ja graafinen suunnittelija) vai onko yhdellä henkilöllä kaikki tarvittava osaaminen?


  • Tekninen toteutus ja siihen liittyvät toiveet: taipuuko valittu verkkosivualusta teknisiin ratkaisuihin ilman koodausta vai tarvitseeko koodauksesta maksaa ammattilaiselle extraa ts. tarvitaanko koodaria ylipäätään? 


  • Sivuston laajuus: muutaman sivun perussivusto tulee edullisemmaksi kuin laajempi kokonaisuus. Itse sivujen tekeminen ei tuo lisäkustannuksia (jos käytetään samaa sivupohjaa), mutta sisällön syöttäminen niihin vie aikaa. 


  • Sisältöjen syöttäminen: haluatko, että sivuston tekijä syöttää kaiken sisällön vai teetkö sen itse?


  • Visuaalinen suunnittelu: haluatko, että sivuston tekijältä saa myös visuaalisen suunnittelun (mm. kuvitus, kuvat, logo, värimaailma) vai onko sinulla yrityksen visuaalinen ilme ja kaikki materiaalit jo valmiina?


  • Kuvankäsittely: tarvitseeko kuvia käsitellä vai toimitatko kuvat sivuston tekijälle jo valmiiksi verkkoympäristöön sopivassa muodossa (oikea kuvakoko, oikea tiedostomuoto)


  • Tekstintuotanto/copywriting: tarvitsetko tekstisisältöön apua vai onko tekstit jo valmiina?


  • Muut asiantuntijapalvelut, kuten SEO: haluatko hyödyntää ammattilaisen hakukoneoptimoinnin (SEO) osaamista ja ostaa samalla myös esimerkiksi avainsana-analyysin? Tämä auttaa huomattavasti sivuston ja yrityksesi löytymistä hakukoneista (esim. Google). Markkinointi Stilan SEO-palvelut >


  • Paljonko haluat viilata sivustoa: korjauskierrosten määrä vaikuttaa usein varsinkin pienen budjetin sivuston toteutukseen. Eli mitä enemmän haluat viilata ja teettää muutoksia, se näkyy hinnassa.


Kotisivujen hinta alk. 690 € Markkinointi Stilan tekemänä


Alla on kolme eri hintaluokkaa. Kaikkiin sisältyy ilman eri mainintaa aloituspalaveri, sivuston visuaalinen (sivuston värimaailma ja fontit) ja rakenteen suunnittelu käyttäjäystävälliseksi, perussisältöinen yhteydenottolomake ja käyttökoulutus. 


Hinnat ovat alkaen-hintoja, ja jokaisessa on kerrottu mitä se sisältää. Työn sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti ja lopullinen hinta määräytyy tarpeiden mukaan. 


💡Huom.

Paketit ovat täysin muokattavissa omiin tarpeisiisi sopivaksi. Jos et selvästikään tarvitse jotain, en myy sitä sinulle väkisin! Yhdessä löydetään sinulle sopiva ratkaisu.


Yksisivuinen eli
one pager 

alk. 690 €


Palvelut ja yhteystiedot kevyesti esitettynä yhdellä sivulla. Voit itse muokata sivuja ohjeiden avulla.


Alkaen-hinta sisältää

  • aloituspalaverin 30 min
  • yksisivuisen kotisivun (one pager)
  • toteutuksen valmiille sivustopohjille väritoiveidesi ja valmiin materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • yhteydenottolomakkeen
  • kävijäseurannan asentamisen
  • 1 korjauskierroksen
  • käyttökoulutuksen 30 min etänä


Lisähinnasta mm.

  • ​logo ja visuaalinen suunnittelu
  • avainsanatutkimus ja sisällöntuotanto


Hintahaitari yleensä 700–900 €

Perushyvät ja myyvät kotisivut

alk. 1190 €


Perussisältöiset sivut, joissa on etusivun ja palveluesittelyjen lisäksi mm. blogi ja referenssit. Alkaen-hinta sisältää:


  • 5 sivupohjaa ja blogiominaisuuden
  • yhteydenottolomakkeen tarjouslaskuri-ominaisuudella
  • yksilöllisesti suunnitellun ulkoasun toimittamasi materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • kävijäseurannan asentamisen
  • perustason SEO-työtä (mm. metatiedot, kuvien optimointi, sivustokartta) 
  • 1 korjauskierroksen
  • aloituspalaverin ja käyttökoulutuksen


Lisähinnasta mm.

  • ​SEO-palvelut


Hintahaitari yleensä 1200–1800 €

Sivut kasvavalle bisnekselle + SEO

alk. 2500 €


Jos tarvitset perustoteutuksen lisäksi jotain extraa, kuten


  • verkkokaupan tuotteille tai palveluille
  • salasanasuojatun sivuston
  • kieliversioita
  • chat-toiminnallisuuden, liidimagneetin tai CRM-integraation (Pipedrive, Hubspot)


Hintaan vaikuttaa

  • halutut toiminnallisuudet, tarvittavien sivupohjien ja tehtävän työn määrä
  • visuaalisen suunnittelun, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin laajuus
  • ohjelmoinnin ja muun kustomoinnin tarve, kuten integroinnit toisiin järjestelmiin


Hintahaitari yleensä 2500–5000 €

Tarvitsetko kotisivut? Laske tästä arvio sivujen hinnasta ___ 

Hintalaskuri

Kotisivujen budjetti 0–5000 €. Mitä milläkin rahalla saa?🤔

Kotisivut ilmaiseksi

Jos pystyt itse tekemään sivut esimerkiksi LiquidBlox-kotisivukoneella, selviät varmasti todella pienellä budjetilla. Maksat tällöin vain työkalun käytöstä aiheutuneista kuluista, ja säästät suunnittelijan työpanoksen verran. Ota kuitenkin huomioon oman työsi hinta! Mieti myös, tuleeko tämä loppupelissä halvemmaksi vai kannattaisiko antaa työ ammattilaisen tehtäväksi...


Budjetti alle 500 €

Jos päädyt ostamaan sivut ammattilaiselta, alle 500 eurolla saa todennäköisesti yksisivuisen kotisivun ilman mitään extraa. Tähän hintaan saat perustoteutuksen ilman asiantuntijapalveluja. Jos haluat useampia sivuja kuin pelkän etusivun, voit hyvällä tuurilla saada tällä rahalla pelkät sivupohjat, jos olet valmis näkemään itse vaivaa sisältöjen syöttämiseen.

Budjetti 500–1000 €

Jos budjettisi lähentelee tonnia, voit saada jo useamman sivun toteutuksen pienillä "herkuilla". Tähän hintaan voi jo sisältyä blogin tai uutispalstan rakentaminen ja useita erinäköisiä sivupohjia. Ehkäpä jo pientä visuaalista suunnittelua myös? Tämä on kuitenkin vielä melko pieni budjetti, joten varaudu tekemään jonkin verran työtä itse.

Budjetti 1000–2000 €

Tähän hintaluokkaan sisältyy monesti jo useamman sivun kokonaisuus sekä laajempi visuaalinen työ, kuten logosuunnittelu ja kuvien etsiminen kuvapankista. Parin tonnin budjettiin saadaan mahtumaan jo kevyt avainsanatutkimus, jolloin tekeminen on selvästi ammattimaisempaa ja tulevien sisältöjen miettiminen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta järkevällä pohjalla.

Budjetti 2000–3000 €

Nyt ollaan jo perustekemisen ytimessä! Saat tällä rahalla pienemmältä kotisivujen tekijältä fiksun, ammattimaisen ratkaisun, jossa on huomioitu sivujen myynnillisyys monesta kulmasta. Isommalta mainostoimistolta tällä budjetilla ei saa välttämättä yhtä laajaa pakettia, joten mieti tarkkaan mihin rahasi käytät. 

Budjetti 4000–5000 € ja sen yli

Jos haluat viimeisen päälle viilatun, hakukoneoptimoidun ja myyvän sivuston, saa useammalla tonnilla pienen sivuston viritettyä ihan hyviin tuloksiin. Mitä räätälöidympää ratkaisua haet, sitä enemmän se luonnollisesti maksaa. Esimerkiksi integroinnit muihin järjestelmiin nostavat kustannuksia tuntuvasti. Perustyö saadaan mahtumaan budjettiin, mutta muista myös sivuston jatkuva kehitys ja varaa budjettia myös sille!

Entä, jos budjetti paukkuu ja nettisivujen hinta nousee kesken projektin? 💸


Näinhän siinä monesti tuppaa käymään: alkuperäinen budjetti ei riitä. Mitä silloin pitäisi tehdä?


Avainasemassa on sopimuksen sisältö. Kun valitset nettisivujen tekijää, selvitä mitä työ pitää sisällään.  Käy sopimuksen sisältö tekijän kanssa huolellisesti läpi, niin vältyt ikäviltä yllätyksiltä.


Jos sinulla on pieni budjetti (esim. alle 1000 euroa), ota huomioon, että esimerkiksi korjauskierrosten määrä voi olla rajattu, jolloin kaikki ylimääräiset muutokset maksavat. 


Jos kesken sivuston tekemisen tulee se tilanne, että jostakin syystä tulee lisäkustannuksia, ammattitaitoinen tekijä kertoo tästä sinulle AINA ennen lisätyön aloitusta. 


💡Vinkki:

Kun käyt neuvotteluja mahdollisen kotisivujen tekijän kanssa, kerro hänelle kaikki toiveesi kerralla. Näin hän pystyy kertomaan sinulle eri vaihtoehdoista ja niiden vaikutuksista hinnoitteluun jo etukäteen. Tämä on paras tapa välttyä ikäviltä yllätyksiltä myöhemmässä vaiheessa.

Mitä muita kuluja kotisivuista tulee?


Kotisivujen suunnittelun ja toteutuksen lisäksi on hyvä tietää, mihin muuhun on hyvä varautua. 



Järjestelmiin liittyvät kustannukset


  • Domain eli verkkotunnus. Jotta sivut voidaan julkaista omalla verkkotunnuksellasi (esim. www.yritys.fi), tarvitset sitä varten domainin eli verkkotunnuksen. Se maksetaan yleensä vuodeksi eteenpäin. Verkkotunnus kannattaa varata mahdollisimman pian, vaikka et heti sivuja tarvitsisikaan. Domainin kustannukset (palveluntarjoajasta riippuen) ovat parinkympin molemmin puolin vuodessa. 


  • Ylläpito. Markkinointi Stila käyttää verkkosivujen suunnittelussa LiquidBlox-kotisivutyökalua, jonka kk-maksu sisältää palvelintilan. Et siis tarvitse erillistä webhotellia! Kun sivut julkaistaan omalla verkkotunnuksellasi, tarvitset siihen vähintään LiquidBlox Pro-tason tilin, joka on alkaen 15 €/kk + alv.  Kerron hinnoittelusta tarkemmin ennen yhteistyömme alkamista.


  • Muut järjestelmät. Verkkokaupasta ja siihen liittyvästä maksujärjestelmästä tulee luonnollisesti omat kulunsa kuten myös muista kotisivuihin liitetyistä ulkopuolisista järjestelmistä (esim. markkinoinnin automaatio tai CRM-järjestelmä). 



Muita verkkosivujen suunnittelun hintaan liittyviä kustannuksia


  • Graafinen suunnittelu. Tarvitsetko logon ja muita graafisia elementtejä yrityksellesi?


  • Valokuvaus, kuvapankki ja kuvitukset. Käytätkö ammattivalokuvaajaa tai haluatko ostaa valmiita kuvia kuvapankeista? Jos tarvitset vähänkin persoonallisempaa kuvitusta, ammattikuvaajan ja graafikon käyttäminen on hyvä vaihtoehto.


  • Tekstintuotanto. Copywriting eli myyvä kirjoittaminen on oma lajinsa, josta moni on valmis maksamaan, kuten myös hakukoneoptimoitujen sisältöjen kirjoittamisestakin. Huom. Jos käytät copywriteria, selvitä hallitseeko hän myös sisältöjen hakukoneoptimoinnin (näin ei aina nimittäin ole). 


  • Sivuston jatkokehitys. Alussa voi säästää kustannuksissa niin, että keskittyy laittamaan perusasiat kuntoon. Tämä ei aina riitä pidemmällä tähtäimellä, jos haluat että sivustosi elää ja kehittyy. Ota huomioon esimerkiksi vuositasolla, kuinka paljon olet valmis maksamaan ulkopuoliselle tekijälle sisältöjen muokkaamisesta, sivuston kehityksestä, hakukoneoptimoinnista ja vaikkapa blogin kirjoittamisesta. Tai sitten voit toki tehdä kaiken itse! 
Nettisivujen hintaan vaikuttaa myös käytetty verkkosivualusta. Kuvassa on yrittäjä kannettava tietokone kädessään.


Työkalulla on väliä!


Selvitä kotisivujen tekijältäsi, mitä työkalua (verkkosivualustaa) hän käyttää ja onko sinulla mahdollisuus itse muokata sivuston rakennetta ja ulkoasua? Jotkut työkalut ovat melko kankeita tämän suhteen.


Toinen huomioitava asia on myös, joudutko aina pyytämään koodaria tekemään haluamasi muutokset sivuille. Jos joudut, selvitä mitä muutosten tekeminen maksaa. Useilla tekijöillä voi olla minimiveloitus pienillekin muutostöille 1 h. 



💡Vinkki: Työkalun pitää olla sellainen, että sinulla itselläsi on pääsy siihen ja sivuston rakennetta on helppo muuttaa jälkikäteen myös ilman kalliita koodaustunteja.



Markkinointi Stilan käyttämä työkalu on suomalainen LiquidBlox, jonka tekniset ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja käyttö kustannustehokasta. Lue LiquidBloxin esittely tästä.


Haluatko tarjouksen kotisivuista? 


Kiinnostaako kotisivut ja niiden hinta? Varaa etätapaaminen tai jätä soittopyyntö, niin jutellaan lisää.


Marjutin varausrobotti avustaa 🤖👉


Tai ole yhteydessä suoraan: 

050 339 1411

marjut@stila.fi


Voit jättää tarjouspyynnön myös tästä.

Kotisivut yritykselle helposti ja nopeasti

Kotisivujen hinta –
pienyrittäjän lompakolle sopivat vinkit

Kotisivujen hinta ammattilaisen tekemänä pienelle yritykselle asettuu usein 500–4000 €:n hintahaarukkaan. Hintaan vaikuttaa sivuston laajuus ja halutut toiminnallisuudet, mutta myös visuaalisen suunnittelutyön ja mahdollisen ohjelmoinnin (koodauksen) tarve. Lue, mistä nettisivujen hinta koostuu sekä vinkit, miten et maksa liikaa, mutta saat silti laadukkaat sivut!

Hyppää suoraan hintoihin

Kotisivujen hinta mietityttää yrittäjiä 🤔


Jokainen yritys haluaa varmasti minimoida kaikki mahdolliset kulut – oletpa sitten yksinyrittäjä, mikroyrittäjä tai pienyrittäjä. 


Varsinkin yrityksen perustamisen yhteydessä tulee väistämättä eteen paljon asioita, jotka on vaan hoidettava. Jos et tiedä jonkin palvelun hintatasoa, saatat joutua maksamaan turhaan liian kalliista palvelusta. Toisaalta säästäminen väärässä paikassa voi osoittautua myöhemmin kalliiksi ratkaisuksi.


Tällä sivulla on kerrottu yleisimpiä asioita kotisivujen hinnoitteluun liittyen. Poimi alta parhaat vinkit! 


Kotisivujen hinta on pienyrittäjän mieltä huolestuttava asia. Kuvassa on kuvattu kolme eri hintapakettia.


Nettisivujen hinta yritykselle – mikä siinä nettisivujen tekemisessä oikein maksaa?


Nettisivujen hinnan selvittämisessä auttaa vaikka pikainen tarjouspyyntökierros eri palveluntarjoajille – tai sitten voit etsiä Googlesta tietoa tämän hetken hintatasosta. 


Kun vertailet tekijöitä, selvitä mitä kotisivujen hintaan sisältyy. Pelkkä edullinen hinta ei välttämättä kerro, miten laaja toteutus on. Nettisivujen hinta koostuu monesta tekijästä, joita et välttämättä ole edes tullut ajatelleeksi. Tässä yleisimpiä lopulliseen hintaan vaikuttavia asioita:


  • Kuka sivut tekee? Teetkö ne itse jollakin kotisivukoneella vai annatko työn ammattilaisen käsiin? Osallistuuko sivujen tekemiseen useampi henkilö (esim. koodari, copywriter ja graafinen suunnittelija) vai onko yhdellä henkilöllä kaikki tarvittava osaaminen?


  • Tekninen toteutus ja siihen liittyvät toiveet: taipuuko valittu verkkosivualusta teknisiin ratkaisuihin ilman koodausta vai tarvitseeko koodauksesta maksaa ammattilaiselle extraa ts. tarvitaanko koodaria ylipäätään? 


  • Sivuston laajuus: muutaman sivun perussivusto tulee edullisemmaksi kuin laajempi kokonaisuus. Itse sivujen tekeminen ei tuo lisäkustannuksia (jos käytetään samaa sivupohjaa), mutta sisällön syöttäminen niihin vie aikaa. 


  • Sisältöjen syöttäminen: haluatko, että sivuston tekijä syöttää kaiken sisällön vai teetkö sen itse?


  • Visuaalinen suunnittelu: haluatko, että sivuston tekijältä saa myös visuaalisen suunnittelun (mm. kuvitus, kuvat, logo, värimaailma) vai onko sinulla yrityksen visuaalinen ilme ja kaikki materiaalit jo valmiina?


  • Kuvankäsittely: tarvitseeko kuvia käsitellä vai toimitatko kuvat sivuston tekijälle jo valmiiksi verkkoympäristöön sopivassa muodossa (oikea kuvakoko, oikea tiedostomuoto)


  • Tekstintuotanto/copywriting: tarvitsetko tekstisisältöön apua vai onko tekstit jo valmiina?


  • Muut asiantuntijapalvelut, kuten SEO: haluatko hyödyntää ammattilaisen hakukoneoptimoinnin (SEO) osaamista ja ostaa samalla myös esimerkiksi avainsana-analyysin? Tämä auttaa huomattavasti sivuston ja yrityksesi löytymistä hakukoneista (esim. Google). Markkinointi Stilan SEO-palvelut >


  • Paljonko haluat viilata sivustoa: korjauskierrosten määrä vaikuttaa usein varsinkin pienen budjetin sivuston toteutukseen. Eli mitä enemmän haluat viilata ja teettää muutoksia, se näkyy hinnassa.


Kotisivujen hinta alk. 690 € Markkinointi Stilan tekemänä


Alla on kolme eri hintaluokkaa. Kaikkiin sisältyy ilman eri mainintaa aloituspalaveri, sivuston visuaalinen (sivuston värimaailma ja fontit) ja rakenteen suunnittelu käyttäjäystävälliseksi, perussisältöinen yhteydenottolomake ja käyttökoulutus. 


Hinnat ovat alkaen-hintoja, ja jokaisessa on kerrottu mitä se sisältää. Työn sisältö neuvotellaan aina tapauskohtaisesti ja lopullinen hinta määräytyy tarpeiden mukaan. 


💡Huom.

Paketit ovat täysin muokattavissa omiin tarpeisiisi sopivaksi. Jos et selvästikään tarvitse jotain, en myy sitä sinulle väkisin! Yhdessä löydetään sinulle sopiva ratkaisu.


Yksisivuinen eli
one pager 

alk. 690 €


Palvelut ja yhteystiedot kevyesti esitettynä yhdellä sivulla. Voit itse muokata sivuja ohjeiden avulla.


Alkaen-hinta sisältää

  • aloituspalaverin 30 min
  • yksisivuisen kotisivun (one pager)
  • toteutuksen valmiille sivustopohjille väritoiveidesi ja valmiin materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • yhteydenottolomakkeen
  • kävijäseurannan asentamisen
  • 1 korjauskierroksen
  • käyttökoulutuksen 30 min etänä


Lisähinnasta mm.

  • ​logo ja visuaalinen suunnittelu
  • avainsanatutkimus ja sisällöntuotanto


Hintahaitari yleensä 700–900 €

Perushyvät ja myyvät kotisivut

alk. 1190 €


Perussisältöiset sivut, joissa on etusivun ja palveluesittelyjen lisäksi mm. blogi ja referenssit. Alkaen-hinta sisältää:


  • 5 sivupohjaa ja blogiominaisuuden
  • yhteydenottolomakkeen tarjouslaskuri-ominaisuudella
  • yksilöllisesti suunnitellun ulkoasun toimittamasi materiaalin (tekstit, kuvat) pohjalta
  • kävijäseurannan asentamisen
  • perustason SEO-työtä (mm. metatiedot, kuvien optimointi, sivustokartta) 
  • 1 korjauskierroksen
  • aloituspalaverin ja käyttökoulutuksen


Lisähinnasta mm.

  • ​SEO-palvelut


Hintahaitari yleensä 1200–1800 €

Sivut kasvavalle bisnekselle + SEO

alk. 2500 €


Jos tarvitset perustoteutuksen lisäksi jotain extraa, kuten


  • verkkokaupan tuotteille tai palveluille
  • salasanasuojatun sivuston
  • kieliversioita
  • chat-toiminnallisuuden, liidimagneetin tai CRM-integraation (Pipedrive, Hubspot)


Hintaan vaikuttaa

  • halutut toiminnallisuudet, tarvittavien sivupohjien ja tehtävän työn määrä
  • visuaalisen suunnittelun, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin laajuus
  • ohjelmoinnin ja muun kustomoinnin tarve, kuten integroinnit toisiin järjestelmiin


Hintahaitari yleensä 2500–5000 €

Tarvitsetko kotisivut? Laske tästä arvio sivujen hinnasta ___ 

Hintalaskuri

Kotisivujen budjetti 0–5000 €. Mitä milläkin rahalla saa?🤔

Kotisivut ilmaiseksi

Jos pystyt itse tekemään sivut esimerkiksi LiquidBlox-kotisivukoneella, selviät varmasti todella pienellä budjetilla. Maksat tällöin vain työkalun käytöstä aiheutuneista kuluista, ja säästät suunnittelijan työpanoksen verran. Ota kuitenkin huomioon oman työsi hinta! Mieti myös, tuleeko tämä loppupelissä halvemmaksi vai kannattaisiko antaa työ ammattilaisen tehtäväksi...


Budjetti alle 500 €

Jos päädyt ostamaan sivut ammattilaiselta, alle 500 eurolla saa todennäköisesti yksisivuisen kotisivun ilman mitään extraa. Tähän hintaan saat perustoteutuksen ilman asiantuntijapalveluja. Jos haluat useampia sivuja kuin pelkän etusivun, voit hyvällä tuurilla saada tällä rahalla pelkät sivupohjat, jos olet valmis näkemään itse vaivaa sisältöjen syöttämiseen.

Budjetti 500–1000 €

Jos budjettisi lähentelee tonnia, voit saada jo useamman sivun toteutuksen pienillä "herkuilla". Tähän hintaan voi jo sisältyä blogin tai uutispalstan rakentaminen ja useita erinäköisiä sivupohjia. Ehkäpä jo pientä visuaalista suunnittelua myös? Tämä on kuitenkin vielä melko pieni budjetti, joten varaudu tekemään jonkin verran työtä itse.

Budjetti 1000–2000 €

Tähän hintaluokkaan sisältyy monesti jo useamman sivun kokonaisuus sekä laajempi visuaalinen työ, kuten logosuunnittelu ja kuvien etsiminen kuvapankista. Parin tonnin budjettiin saadaan mahtumaan jo kevyt avainsanatutkimus, jolloin tekeminen on selvästi ammattimaisempaa ja tulevien sisältöjen miettiminen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta järkevällä pohjalla.

Budjetti 2000–3000 €

Nyt ollaan jo perustekemisen ytimessä! Saat tällä rahalla pienemmältä kotisivujen tekijältä fiksun, ammattimaisen ratkaisun, jossa on huomioitu sivujen myynnillisyys monesta kulmasta. Isommalta mainostoimistolta tällä budjetilla ei saa välttämättä yhtä laajaa pakettia, joten mieti tarkkaan mihin rahasi käytät. 

Budjetti 4000–5000 € ja sen yli

Jos haluat viimeisen päälle viilatun, hakukoneoptimoidun ja myyvän sivuston, saa useammalla tonnilla pienen sivuston viritettyä ihan hyviin tuloksiin. Mitä räätälöidympää ratkaisua haet, sitä enemmän se luonnollisesti maksaa. Esimerkiksi integroinnit muihin järjestelmiin nostavat kustannuksia tuntuvasti. Perustyö saadaan mahtumaan budjettiin, mutta muista myös sivuston jatkuva kehitys ja varaa budjettia myös sille!

Entä, jos budjetti paukkuu ja nettisivujen hinta nousee kesken projektin? 💸


Näinhän siinä monesti tuppaa käymään: alkuperäinen budjetti ei riitä. Mitä silloin pitäisi tehdä?


Avainasemassa on sopimuksen sisältö. Kun valitset nettisivujen tekijää, selvitä mitä työ pitää sisällään.  Käy sopimuksen sisältö tekijän kanssa huolellisesti läpi, niin vältyt ikäviltä yllätyksiltä.


Jos sinulla on pieni budjetti (esim. alle 1000 euroa), ota huomioon, että esimerkiksi korjauskierrosten määrä voi olla rajattu, jolloin kaikki ylimääräiset muutokset maksavat. 


Jos kesken sivuston tekemisen tulee se tilanne, että jostakin syystä tulee lisäkustannuksia, ammattitaitoinen tekijä kertoo tästä sinulle AINA ennen lisätyön aloitusta. 


💡Vinkki:

Kun käyt neuvotteluja mahdollisen kotisivujen tekijän kanssa, kerro hänelle kaikki toiveesi kerralla. Näin hän pystyy kertomaan sinulle eri vaihtoehdoista ja niiden vaikutuksista hinnoitteluun jo etukäteen. Tämä on paras tapa välttyä ikäviltä yllätyksiltä myöhemmässä vaiheessa.

Mitä muita kuluja kotisivuista tulee?


Kotisivujen suunnittelun ja toteutuksen lisäksi on hyvä tietää, mihin muuhun on hyvä varautua. 



Järjestelmiin liittyvät kustannukset


  • Domain eli verkkotunnus. Jotta sivut voidaan julkaista omalla verkkotunnuksellasi (esim. www.yritys.fi), tarvitset sitä varten domainin eli verkkotunnuksen. Se maksetaan yleensä vuodeksi eteenpäin. Verkkotunnus kannattaa varata mahdollisimman pian, vaikka et heti sivuja tarvitsisikaan. Domainin kustannukset (palveluntarjoajasta riippuen) ovat parinkympin molemmin puolin vuodessa. 


  • Ylläpito. Markkinointi Stila käyttää verkkosivujen suunnittelussa LiquidBlox-kotisivutyökalua, jonka kk-maksu sisältää palvelintilan. Et siis tarvitse erillistä webhotellia! Kun sivut julkaistaan omalla verkkotunnuksellasi, tarvitset siihen vähintään LiquidBlox Pro-tason tilin, joka on alkaen 15 €/kk + alv.  Kerron hinnoittelusta tarkemmin ennen yhteistyömme alkamista.


  • Muut järjestelmät. Verkkokaupasta ja siihen liittyvästä maksujärjestelmästä tulee luonnollisesti omat kulunsa kuten myös muista kotisivuihin liitetyistä ulkopuolisista järjestelmistä (esim. markkinoinnin automaatio tai CRM-järjestelmä). 



Muita verkkosivujen suunnittelun hintaan liittyviä kustannuksia


  • Graafinen suunnittelu. Tarvitsetko logon ja muita graafisia elementtejä yrityksellesi?


  • Valokuvaus, kuvapankki ja kuvitukset. Käytätkö ammattivalokuvaajaa tai haluatko ostaa valmiita kuvia kuvapankeista? Jos tarvitset vähänkin persoonallisempaa kuvitusta, ammattikuvaajan ja graafikon käyttäminen on hyvä vaihtoehto.


  • Tekstintuotanto. Copywriting eli myyvä kirjoittaminen on oma lajinsa, josta moni on valmis maksamaan, kuten myös hakukoneoptimoitujen sisältöjen kirjoittamisestakin. Huom. Jos käytät copywriteria, selvitä hallitseeko hän myös sisältöjen hakukoneoptimoinnin (näin ei aina nimittäin ole). 


  • Sivuston jatkokehitys. Alussa voi säästää kustannuksissa niin, että keskittyy laittamaan perusasiat kuntoon. Tämä ei aina riitä pidemmällä tähtäimellä, jos haluat että sivustosi elää ja kehittyy. Ota huomioon esimerkiksi vuositasolla, kuinka paljon olet valmis maksamaan ulkopuoliselle tekijälle sisältöjen muokkaamisesta, sivuston kehityksestä, hakukoneoptimoinnista ja vaikkapa blogin kirjoittamisesta. Tai sitten voit toki tehdä kaiken itse! 
Nettisivujen hintaan vaikuttaa myös käytetty verkkosivualusta. Kuvassa on yrittäjä kannettava tietokone kädessään.


Työkalulla on väliä!


Selvitä kotisivujen tekijältäsi, mitä työkalua (verkkosivualustaa) hän käyttää ja onko sinulla mahdollisuus itse muokata sivuston rakennetta ja ulkoasua? Jotkut työkalut ovat melko kankeita tämän suhteen.


Toinen huomioitava asia on myös, joudutko aina pyytämään koodaria tekemään haluamasi muutokset sivuille. Jos joudut, selvitä mitä muutosten tekeminen maksaa. Useilla tekijöillä voi olla minimiveloitus pienillekin muutostöille 1 h. 



💡Vinkki: Työkalun pitää olla sellainen, että sinulla itselläsi on pääsy siihen ja sivuston rakennetta on helppo muuttaa jälkikäteen myös ilman kalliita koodaustunteja.



Markkinointi Stilan käyttämä työkalu on suomalainen LiquidBlox, jonka tekniset ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja käyttö kustannustehokasta. Lue LiquidBloxin esittely tästä.


Haluatko tarjouksen kotisivuista? 


Kiinnostaako kotisivut ja niiden hinta? Varaa etätapaaminen tai jätä soittopyyntö, niin jutellaan lisää.


Marjutin varausrobotti avustaa 🤖👉


Tai ole yhteydessä suoraan: 

050 339 1411

marjut@stila.fi


Voit jättää tarjouspyynnön myös tästä.

Kotisivut yritykselle helposti ja nopeasti