Vinkkejä


Hyödyllistä tietoa kotisivujen ostajalle ja tee-se-itse-tekijälle

Mitä asioita kotisivujen ostajan kannattaa ottaa huomioon, millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla, miten Google-näkyvyyttä saa parannettua ja miten kotisivujen hakukoneoptimointia voi tehdä itse? Tältä sivulta löydät vinkkejä ja tietoa.

Uudet kotisivut vai vanhojen päivitys?


Milloin kannattaa uusia koko sivusto ja mitä silloin pitää ottaa huomioon? Kirjoitin vinkkejä sinulle, joka mietit kotisivujen uudistamista.  


Kotisivujen uudistaminen ja vinkit

SEO-vinkit tee-se-itse-optimoijalle


Mitä hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää yrityksellesi? Listasin helppoja tapoja parantaa sivustosi näkyvyyttä Googlessa.


Kotisivujen hakukoneoptimointi

Pitäisikö sivut tehdä itse vai ulkoistaa ammattilaiselle?


Nettisivujen tekeminen itse voi tuntua houkuttelevalta. Työn ulkoistamisessa ammattilaiselle on kuitenkin puolensa.


Nettisivujen tekeminen itse – milloin se kannattaa ja milloin ei?

Esittelyssä LiquidBlox- kotisivutyökalu


LiquidBlox on kotisivutyökalu, jolla suunnittelen asiakkaideni kotisivut.  Lue, miksi valitsin LiquidBloxin ja millaisia ominaisuuksia työkalussa on.  


Kotisivutyökalu LiquidBloxin esittely

Millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla?


Pienellä budjetilla saa yllättävän hyvät kotisivut. Hintaan vaikuttaa sivumäärän lisäksi halutut toiminnallisuudet ja lisäpalvelujen, kuten sisällöntuotannon, määrä. 


Kotisivujen hinta

5+1 vinkkiä Google-näkyvyyden parantamiseen


Oletko miettinyt, mitä voit tehdä jotta saisit Googlessa parempia sijoituksia? Lue tästä ammattilaisen vinkit! Voit myös varata maksuttoman kartoituksen.


Vinkit Google-näkyvyyteen

Miksi kotisivut ovat tärkeä asia yritykselle?​


Onko kotisivut jääneet muiden kiireiden vuoksi tekemättä? Tässä kerron muutamia syitä, miksi kotisivuihin kannattaa panostaa. 


Lue, miksi yrittäjä tarvitsee kotisivut

Laadukkaiden kuvien merkitys kotisivuilla


Jos sivuillasi käytetään valokuvia, panosta brändinmukaisiin valokuviin, jotka ovat osa laadukasta lopputulosta.


Brändinmukainen kuvapankki viimeistelee laadukkaat kotisivut

Mikä on konversio?


Oletko kuullut puhuttavan konversio-optimoinnista tai CTA:sta? Termit liittyvät prosessiin, jossa potentiaalinen asiakas ohjataan suorittamaan haluttu toiminto, esimerkiksi uutiskirjeen tilaus, tarjouspyyntö, yhteydenotto tai ostos. 


Verkkosivujen konversio

Mitä muuta haluaisit tietää?


  • Tutustu: Kotisivut yritykselle
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Kokeile hintalaskuria
  • Kysy lisätietoja


Vinkkejä


Hyödyllistä tietoa kotisivujen ostajalle ja tee-se-itse-tekijälle

Mitä asioita kotisivujen ostajan kannattaa ottaa huomioon, millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla, miten Google-näkyvyyttä saa parannettua ja miten kotisivujen hakukoneoptimointia voi tehdä itse? Tältä sivulta löydät vinkkejä ja tietoa.

Uudet kotisivut vai vanhojen päivitys?


Milloin kannattaa uusia koko sivusto ja mitä silloin pitää ottaa huomioon? Kirjoitin vinkkejä sinulle, joka mietit kotisivujen uudistamista.  


Kotisivujen uudistaminen ja vinkit

SEO-vinkit tee-se-itse-optimoijalle


Mitä hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää yrityksellesi? Listasin helppoja tapoja parantaa sivustosi näkyvyyttä Googlessa.


Kotisivujen hakukoneoptimointi

Pitäisikö sivut tehdä itse vai ulkoistaa ammattilaiselle?


Nettisivujen tekeminen itse voi tuntua houkuttelevalta. Työn ulkoistamisessa ammattilaiselle on kuitenkin puolensa.


Nettisivujen tekeminen itse – milloin se kannattaa ja milloin ei?

Esittelyssä LiquidBlox- kotisivutyökalu


LiquidBlox on kotisivutyökalu, jolla suunnittelen asiakkaideni kotisivut.  Lue, miksi valitsin LiquidBloxin ja millaisia ominaisuuksia työkalussa on.  


Kotisivutyökalu LiquidBloxin esittely

Millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla?


Pienellä budjetilla saa yllättävän hyvät kotisivut. Hintaan vaikuttaa sivumäärän lisäksi halutut toiminnallisuudet ja lisäpalvelujen, kuten sisällöntuotannon, määrä. 


Kotisivujen hinta

5+1 vinkkiä Google-näkyvyyden parantamiseen


Oletko miettinyt, mitä voit tehdä jotta saisit Googlessa parempia sijoituksia? Lue tästä ammattilaisen vinkit! Voit myös varata maksuttoman kartoituksen.


Vinkit Google-näkyvyyteen

Miksi kotisivut ovat tärkeä asia yritykselle?​


Onko kotisivut jääneet muiden kiireiden vuoksi tekemättä? Tässä kerron muutamia syitä, miksi kotisivuihin kannattaa panostaa. 


Lue, miksi yrittäjä tarvitsee kotisivut

Laadukkaiden kuvien merkitys kotisivuilla


Jos sivuillasi käytetään valokuvia, panosta brändinmukaisiin valokuviin, jotka ovat osa laadukasta lopputulosta.


Brändinmukainen kuvapankki viimeistelee laadukkaat kotisivut

Mikä on konversio?


Oletko kuullut puhuttavan konversio-optimoinnista tai CTA:sta? Termit liittyvät prosessiin, jossa potentiaalinen asiakas ohjataan suorittamaan haluttu toiminto, esimerkiksi uutiskirjeen tilaus, tarjouspyyntö, yhteydenotto tai ostos. 


Verkkosivujen konversio

Mitä muuta haluaisit tietää?


  • Tutustu: Kotisivut yritykselle
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Kokeile hintalaskuria
  • Kysy lisätietoja


Vinkkejä


Hyödyllistä tietoa kotisivujen ostajalle ja tee-se-itse-tekijälle

Mitä asioita kotisivujen ostajan kannattaa ottaa huomioon, millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla, miten Google-näkyvyyttä saa parannettua ja miten kotisivujen hakukoneoptimointia voi tehdä itse? Tältä sivulta löydät vinkkejä ja tietoa.

Uudet kotisivut vai vanhojen päivitys?


Milloin kannattaa uusia koko sivusto ja mitä silloin pitää ottaa huomioon? Kirjoitin vinkkejä sinulle, joka mietit kotisivujen uudistamista.  


Kotisivujen uudistaminen ja vinkit

SEO-vinkit tee-se-itse-optimoijalle


Mitä hakukoneoptimointi on ja miksi se on tärkeää yrityksellesi? Listasin helppoja tapoja parantaa sivustosi näkyvyyttä Googlessa.


Kotisivujen hakukoneoptimointi

Pitäisikö sivut tehdä itse vai ulkoistaa ammattilaiselle?


Nettisivujen tekeminen itse voi tuntua houkuttelevalta. Työn ulkoistamisessa ammattilaiselle on kuitenkin puolensa.


Nettisivujen tekeminen itse – milloin se kannattaa ja milloin ei?

Esittelyssä LiquidBlox- kotisivutyökalu


LiquidBlox on kotisivutyökalu, jolla suunnittelen asiakkaideni kotisivut.  Lue, miksi valitsin LiquidBloxin ja millaisia ominaisuuksia työkalussa on.  


Kotisivutyökalu LiquidBloxin esittely

Millaiset kotisivut saa pienellä budjetilla?


Pienellä budjetilla saa yllättävän hyvät kotisivut. Hintaan vaikuttaa sivumäärän lisäksi halutut toiminnallisuudet ja lisäpalvelujen, kuten sisällöntuotannon, määrä. 


Kotisivujen hinta

5+1 vinkkiä Google-näkyvyyden parantamiseen


Oletko miettinyt, mitä voit tehdä jotta saisit Googlessa parempia sijoituksia? Lue tästä ammattilaisen vinkit! Voit myös varata maksuttoman kartoituksen.


Vinkit Google-näkyvyyteen

Miksi kotisivut ovat tärkeä asia yritykselle?​


Onko kotisivut jääneet muiden kiireiden vuoksi tekemättä? Tässä kerron muutamia syitä, miksi kotisivuihin kannattaa panostaa. 


Lue, miksi yrittäjä tarvitsee kotisivut

Laadukkaiden kuvien merkitys kotisivuilla


Jos sivuillasi käytetään valokuvia, panosta brändinmukaisiin valokuviin, jotka ovat osa laadukasta lopputulosta.


Brändinmukainen kuvapankki viimeistelee laadukkaat kotisivut

Mikä on konversio?


Oletko kuullut puhuttavan konversio-optimoinnista tai CTA:sta? Termit liittyvät prosessiin, jossa potentiaalinen asiakas ohjataan suorittamaan haluttu toiminto, esimerkiksi uutiskirjeen tilaus, tarjouspyyntö, yhteydenotto tai ostos. 


Verkkosivujen konversio

Mitä muuta haluaisit tietää?


  • Tutustu: Kotisivut yritykselle
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Kokeile hintalaskuria
  • Kysy lisätietoja